Lobster

14 april 2014 - South Kuta, Indonesië

We hebben weer een heerlijk dagje op het strand. Het is een beetje bewolkt, maar dat vinden we helema niet erg! De temperatuur is heerlijk!

We hebben weer heerlijk gegeten op het strand vanmiddag. Bijna iedereen had een pizza genomen. Smaakte weer erg goed!

Terug bij het hotel gaan we ons opfrissen en mooi maken, want vanavond gaan we sjiek uiteten. Eef, Les, Niels en ik trakteren papa en mama op kreeft! We zijn benieuwd!

Met de taxi gaan we naar Jimbaran, want daar is de specialiteit alles wat uit de zee komt. Bij binnenkomst zien we gelijk de bakken met water en kreeftwn en krabben erin. Er staat net een stel een kreeft uit te zoeken en de ober probeert de kreeft uit het water te halen, maar durft dit noet zo goed. Papa kan deze kans natuurlijk niet voorbij laten gaan! Hij gaat achter de ober staan grijpt hem in zijn zij en roept heel hard BOE. De ober schrikt zich rot en laat alles los wat hij vast had en springt opzij. Papa piste nog net niet in zijn broek. Gelukkig kon de ober er ook om lachen haha.

We krijgen weer een tafeltje op het strand dicht bij de zee. Ook zien we de landingsbaan in de zee liggen. Papa, mama en Eef gaan de kreeft en de tijger garnalen uitzoeken die ze willen eten.

Na een tijdje komen er twee grote borden. Een vol met kreeft en een vol met garnalen. Het ziet er harstikke mooi uit en het smaakt heerlijk!!

Toetjes hebben ze niet, dus we vragen maar om de rekening. Nadat Les en Niels een heel pak met briefjes hebben neergelegd om te betalen gaan we weer terug naar het hotel. We gaan lekker slapen, want morgen gaan we naar de vleermuizengrot! Wij hebben er weer zin in!!

1. Nicolette:
    15 april 2014
    lieve eef les niels en veer het was heerlijk en gezellig dank jullie wel!! dikke kus van ons
  2. John:
    15 april 2014
    Wat een trappen, Lekker warm hoor :-)