De laatste stranddag

22 april 2014 - Seminyak, Indonesië

Het is alweer de laatste dag vandaag! We willen nog niet naar huis!

Na het ontbijt gaan we voor de laatste keer naar het strand! Het is snikheet, maar een heerlijke stranddag! De zee is weer hartstikke wild, we mogen dan ook maar tot onze kuiten de zee in.

Even opdrogen en dan voor de laatste keer lekker lunchen aan het strand. De zee komt weer steeds dichterbij en als we terug bij onze strandbedjes zijn, staan deze ook weer verder naar achter.

Niels is de hitte op en gegeven moment zat en gaat vast terug naar het hotel. Als de zon bijna onder is gaan wij ook terug naar het hotel. Eerst nog even iedereen gedag zeggen. En dan in de hitte weer terug naar het hotel.

We frissen ons allema nog even op voor de bonte avond. Eerst nog een drankje bij papa en mama op het terras en dan met de taxi (beetje overdreven, maar het is de laatste avond en dab mag alles :p) naar het strand. We willen de laatste avond met onze voeten in het zand afsluiten. Eerst een lekker drankje, Niels neemt de virgin mojito, dat is zonder alcohol. En ja hoor daar beginnen de grapjea weer! Zelfs de ober vindt het grappig haha. Daarna weer heerlijk gegeten en ook nog een toetje!

Terug gaan we weer met de taxi, ja we sluiten de vakantie met stijl :p. Bij het hotel aangekomen zien we dat we al om 11.30uur opgehaald worden, maar dat vinden we veel te vroeg, dus die zeggen we af en gaan morgen zelf met de taxi.

Vanavond vast de koffers inpakken, zodat we morgen nog even op pad voor een cadeautje voor Quentin en voor slippers voor Niels.

Nu lekker slapen!