Dagje strand

21 april 2014 - Seminyak, Indonesië

We hebben allemaal heerlijk een beetje uitgeslapen. Iedereen is weer een beetje bijgekomen, behalve Eef. Die is nog steeds niet lekker, maar na een paracetamol en ibuprofen knapt ze weer een beetje op.

Eerst een ontbijtje en daarna weer heerlijk naar het strand. Op het strand aangekomen zien we bijna geen bedjes op het strand staan. Allemaal denken we: wat is dit nou? Maar als we verder lopen zien we toch boven op de heuvel bedjes staan. Het schijnt dat vannacht de zee voorbij het strand is gekomen. Dat was nu ook nog te zien, want de zee was nog heel dichtbij.

Het is vandaag een beetje bewolkt en benauwd. We blijven dan ook heerlijk onder de parasol. In de zee zijn stroken met plankton erin. Ziet er echt vies uit. Ik en Niels zijn vandaag dan ook niet de zee in gegaan haha.

Tussen de middag gaan we weer lekker lunchen. Eef en Les hebben nog niet zo'n trek en die blijven dan nog even op het strand liggen. Als wij klaar zijn met lunchen gaat Niels vast naar het hotel, die is de warmte een beetje zat, en wij gaan weer terug naar ons bedje op het strand. Op weg naar ons bedje komen we Eef en Les tegen,mei hebben toch wel een beetje trek gekregen.

Ik en papa gaan aan het eind van de middag ook alvast terug naar het hotel. Niels en ik gaan nog even shoppen (het zal eens niet ;)). En ja hoor weer cadeautjes gekocht! Niels heeft een hele mooie leren armband gekocht!

Na het shoppen gaan we ons even opfrissen en we spreken om 20.00 uur af bij Mannekepis. Eef en Les gaan ook even shoppen.

Bij Mannekepis nemen we eerst een drankje en bestellen daarna alleen ons voorgerecht. Het is hier namelijk de gewoonte dat je anders alles tegelijk krijgt en dat wilde we niet. Niels besteld bitterballen, haha. Het smaakt hem prima. Mama, Eef en Les nemen carpaccio, papa gaat voor de slakken en ik neem bruchetta's. De obers snappen er niks van dat we eerst ons voorgerecht bestellen haha. Als we het voorgerecht op hebben bestellen we het hoofdgerecht. Eef is nog steeds niet lekker en gaat alvast terug naar het hotel. We hebben weer een heerlijk hoofdgerecht en daarna nemen Les en papa ook nog een toetje. Waar ze het laten ik weet het niet! Haha.

Na het heerlijke eten gaan we met zijn allen in een taxi. Mama voorin, papa, Les en Niels op de achterbank en ik bij Niels opgevouwen op schoot. In Nederland waren we aangehouden haha. Hier kan alles!

Allemaal lekker naar bed, zodat we morgen weer fris en fruitig kunnen gaan bakken op onze laatste dag!

1. Elly Lehman de Lehnsfeld:
    22 april 2014
    We genieten van alle verhalen! We reizen gewoon met jullie mee, zonder iets te betalen! Jammer dat het bijna voorbij is
    We wensen Eefje van harte beterschap. Veel liefs en een dikke
    kus van ons beiden. Elly
    P.S. Gerard vanmiddag aan zijn 1e oog geopereerd. Hij heeft
    veel pijn momenteel. Heb hem zojuist 2 paracetemollen gegeven; Hoop dat de pijn dan wat zakt. Morgen gaan we voor controle en horen dan wel verder.
  2. Vera:
    23 april 2014
    Hoi El en G!

Veel beterschap voor G! Hopen dat de paracetamollen helpen!

Eef is gelukkig weer opgeknapt!
    Wij hebben de koffers ingepakt. Jammer dat het voorbij is! Hadden nog wel een weekje willen blijven!

Straks nog even wat eten en dan op naar het vliegveld! Voor de lange reis naar huis!

Dikke kus van ons allemaal!! Xx