Terug naar Seminyak

20 april 2014 - Seminyak, Indonesië

Wat hebben wij k*t geslapen zeg!! Veel te heet in die kamers! We hadden een ventilator, maar die hebben we amper gevoeld. Alleen Niels heeft hem gevoeld, want dat hij 's nachts naar de wc moest stootte hij keihard zijn hoofd er tegen aan haha.

Allemaal nog erg moe zitten we aan het ontbijt. Vandaag gaan we weer terug naar Bali. Andy heeft een boot voor ons geregeld en op Lombok een taxi terug naar het vliegveld. Om 10 uur worden we opgehaald met paard en wagen, maar vlak voordat wij worden opgehaald is de nieuwe gast al aangekomen. Beetje ongemakkelijk haha. En Andy is nergens te bekennen :p. Uiteindelijk komt hij er ook aan. Wij gaan met paard en wagen weer terug naar de haven en nemen daar nog een drankje. Andy zien we daar ook weer, want die reist mee met de boot. Terug zitten we met meer mensen op de boot, maar we hoeven dan ook bijna niks te betalen!

Op Lombok staat de taxi al klaar, maar we zijn nog te vroeg om naar het vliegveld te gaan, dus we gaan eerst naar Mataran. Daar komen we in een shoppingmall. Volgens mij hebben ze daar nog nooit een toerist gezien, want we worden door iedereen aangestaard! We besluiten om maar naar de Mc Donalds te gaan om een cheeseburger te eten. Niels ook weer blij ;). Daarna gaan we weer terug naar de taxi en op weg naar het vliegveld.

We zijn veel te vroeg, maar daardoor kunnen we wel overal gelijk doorlopen. We gaan ergens bij een tentje koffie drinken. Na een tijdje zien we op het bord staan dat onze vlucht vertraagd is. GVD. In plaats van 17.40 uur gaan we nu pas om 19.10 uur. Dan maar een biertje. Uiteindelijk is het 18.40 uur en mogen we boarden. We stijgen weer op en voor mijn gevoel landen we ook gelijk weer. Zo snel gaat het.

Als we geland zijn moeten we nog een taxi regelen, maar dit is zo gebeurd. We besluiten om ons bij het Bestest café af te laten zetten, zodat we wat kunnen eten en daarna lekker naar bed kunnen. Mama heeft de taxi al betaald, maar dat wisten wij niet, dus ook Les heeft de helft van de taxi betaald. Die hebben een leuke avond denk ik! Haha.

Bij het Bestest café nemen we allemaal wat lekkers te eten, want daar waren we wel aan toe! En een koud drankje! Eef voelt zich niet zo lekker, dus Les en Eef gaan eerder terug naar het hotel. Wij gaan ook de rekening betalen en terug naar het hotel om heerlijk te gaan slapen! Daar zijn we wel aan toe!!