De jurk!

16 april 2014 - Seminyak, Indonesië

Na het ontbijt gaan we die mooie jurk kopen!!!!!!!!!!! JEEEEEEJ! Eef gaat mee om ook even te kijken of ze hem mooi vindt! In de winkel pas ik de jurk weer en ook Eef vindt hem mooi! Er valt niet te onderhandelen over de prijs, dus we kopen hem voor de vraagprijs! Ik krijg er een mooi tasje omheen! Helemaal blij ga ik de deur uit!

Nu met de taxi naar het strand. Aangekomen op het strand, is er bijna geen strand. De zee komt zo dichtbij dat de bedjes helemaal op het randje van het strand staat. Haha. Zo erg hebben we het nog niet gezien. De zee is ontzettend wild en er zijn super hoge golven. Je mag ook niet ver de zee in, want het fluitje van de strandwacht blijft gaan om mensen uit de zee te halen. Haha.

Op het strand zijn we weer druk aan het onderhandelen over cadeautjes voor Quentin!   We hebben weer leuke cadeautjes erbij voor Quentin!

Papa en mama nemen nog een duik in de zee en daarna opdrogen om weer lekker te gaan lunchen! Wat een straf deze vakantie!

Als we opgedroogd zijn gaan we weer heerlijk op het strand lunchen bij ons favoriete tentje! Na weer een heerlijke lunch gaan we maar weer terug naar ons strandbedje! Nog heerlijk genieten van de zon. Niels en ik gaan wat eerder weg, want we willen nog even naar de Bintang supermarkt, om natuurlijk weer cadeautjes te kopen. Het zal eens niet ;). Eerst vinden we een cadeautje voor Quentin en daarna voor Samir :) De weg naar de supermarkt is afgesloten, omdat er een ceremonie is, dus we kunnen niet met de taxi, maar moeten lopen. Natuurlijk hebben we allebei geen telefoon mee, dus we kunnen ook geen mooie foto maken. Ook terug moeten we lopen, want de ceremonie is nog steeds bezig. De hele straat staat vol met Balineese vrouwen, mannen en kinderen. Allemaal gekleed in traditionele kleding. Zo leuk om te zien.

Als we eindelijk terug zijn bij het hotel zijn de anderen er ook al. Iedereen gaat zich nog even opfrissen. Nadat iedereen aangekleed is, zitten we nog even bij papa en mama op het terras, om een mailtje te sturen naar de villa wat voor een lunch we willen eten morgen! We krijgen allemaal trek ervan! Dus besluiten we maar om lekker te gaan eten, natuurlijk buiten de deur.

We gaan weer bij een Warung tentje eten. Weer heerlijk saté en rendang. Niels en papa vinden het zo lekker dat ze beide nog een portie rendang bestellen. Niels krijgt de complimenten van de ober dat hij het zo lekker vindt. Haha.

Papa zit weer op zijn grapstoel. Naast zijn plekje is een afstapje op straat, dus papa zit tegen iedereen die langsloopt mind your step. Een vrouw valt daardoor bijna van het afstapje af, maar kijkt nog net op tijd naar beneden en bedankt papa voor de waarschuwing. Hahahaha. Papa ligt helemaal gevouwen en de tranen rollen over zijn wangen.

Daarna besluiten we om terug te gaan naar het hotel om lekker te gaan slapen, want morgen gaan we naar LOMBOK!!!!!!!!!!

1. Ismay:
    16 april 2014
    Oh wat leuk!!!
  2. Jacqueline:
    16 april 2014
    En nu ben ik benieuwd naar DE JURK!